De prin Vamă…

4 Mai, 2009

Nu-mi vine să cred că mă aflu aici…

Cine se duce după bere?

Cine mai vrea bere?

Mai dă-mi două…

Patru la cutie vă rog…

— Pe unde ai îmblat măi chirică? Am vrut să te trec gratis!
— Am fost după citramon…

Odessa pământ românesc!!!

Moldova pentru moldoveni!!!

Nu încerca aşa ceva acasă…

— I-a uite bă… e tricolorul cu stemă pe el… şi nu e a noastră… al cui să fie?
— Habar n-am…
— Băieţi, al cui e acest drapel?
— Republica Moldova!
— Basarabia pământ românesc!!!
— Da, da… (între noi) romişi dauni…

Îmi daţi, vă rog, un leu pentru fondul berii?

А где ваши глаза?!

— Şi tu eşti basarabean?
— Da…
— La voi este o ciocolată foarte gustoasă dar am uitat cum se cheamă…
— (WTF?!?) Nu am idee despre ce vorbeşti…

Паша, почему вы меня оставили с этими $#%&@%$и?

Ia uite la aista… s-a îmbătat ca o meduză…

La care concert ne ducem azi?

— …sunt din Braşov.
— Eu din Chişinău…
— Mi-a plăcut accentul tău…

— Acolo cântă OCS gratis, nimeni nu vrea?
— Nu!

8 Responses to “De prin Vamă…”

  1. irka2stardust Says:

    aaaaaaaaaaaaaaaaa…
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…. [vreau şi eu.]
    şe psihadelika, Pavlush… chiar un maaare mulţumesc… citind articolul m-am simţit pe juma acolo… [chair dacă postfactum, chiar dacă imaginar :P]
    prin prisma mea de „neparticipant”, pot să zic că ai exploatat la maxim posibil proprietatea cuvintelor de a trasmite o atmosfera… mi se pare ft reprezentativ!
    :) sankiu one again ;)


  2. […] cu bere, cu vorbe bune, într-un cuvânt – cu prikolale. O serie din ele le povesteşte Pabel în blogul […]

  3. Colean Says:

    Nu incerva aca ceca ashasa.

  4. atetz 2look Says:

    la tulucesti ats instalat flagu???

  5. kirpi4 Says:

    @atetz2look – da tu de unde shtii de tuluceshti bai?:) acolo nu flag, akolo o vaka mai n-am zama4it-o:))

  6. atetz 2look Says:

    wa, eu la tuluceshti shtii cats shpioni am?? vaka sheea cstati tot ii de-a me…

  7. Laurentiu Says:

    haaaaaaaa.. iaca am ris cu pofta!
    tsitramonu, tricoloru, fondu pivii, ocs rupe!


Lasă un răspuns

