Post Response

13 Februarie, 2009

Bunul meu prieten Denis Graur recent a postat un articol / publicat un post numit Colaje din tinereţe. În acest post/articol sunt prezentate publicului larg sau îngust, altfel zis mai puţin larg, nişte colaje făcute de el în photoshop în tinereţe. Mi-am adus aminte şi eu de acele timpuri, când analizam fiecare lucrare a sa. Dar iată că un alt bun priten de-al meu, Dinu Castraveţ, printr-un comentariu la acest post, mi-a adus aminte că şi eu am făcut câteva colaje. Ce-i drept, nu sunt atât de iscusite ca cele a lui Denis, dar la baza lor stau anumite trăiri, emoţii, stări. Am găsit doar patru, posibil că şi unicile patru.

zzzop se sfadeshte cu apulina
Acest colaj a fost făcut în timp ce Denis se sfădea Paulina, iubirea lui de atunci. Iar eu mă enervam deoarece discuţia dura prea mult şi noi trebuia să plecăm nu mai ştiu unde, dar precis că la băut… :Dzzzop se sfadeshte cu apulina

albnegru
Am făcut acest colaj după ce am vizionat filmul artistic Dead Manalbnegru

Toamna psihotică
Făcut în timpul unei sesiuni de preparare a bucatelor cu specific naţional, la Vladislav Namaşco acasă (adică la gazdă). După ce s-a consumat mâncarea, s-a mai consumat şi altceva, rămâne doar să bănuiţi ce… :DToamna psihotică

eu îs mititel şî îni plaşi sî desen
copilul din mine… :))eu îs mititel şî îni plaşi sî desen

10 Responses to “Post Response”


  1. frumoasă copilărie noi am avut.. ne-am udat opii:)

  2. kirpi4 Says:

    LSD sheva?:)))

  3. zzzop Says:

    Prima – iarba.
    Ultimele doua – LSD.
    A doua – apa plata.

  4. Lora Says:

    In „toamna psihotica”( da care anotimp nu e psihotic la tine?:P), e fff mult motivul din „Butterfly effect”. da mie imi plac!
    desi, nu inteleg nimic in ele(cred ca de asta si imi plac;)

  5. lunaticolor Says:

    zzzop se sfadeshte cu apulina – genial

  6. ryunoske Says:

    vinde-le la aucțion, mai faci o rublă…

  7. cris Says:

    aia cu iarba imi place ;)

  8. ceziceu Says:

    hihihi, veselă fanteyie, dar sub ce iară era făcută nu ştiu, că nu mă pricep :lol:

  9. Nenormalul Says:

    in prima eu vad matze si o inima mare…matzele-s taiate c-o cruce rosie…as numi-o: путь к сердцу мужчины – НЕ через его желудок

  10. Nenormalul Says:

    a doua ii o mitraliera din tetris

    ultimele 2-s huipaimiosh…parca-s teste pt daltonishi


Lasă un răspuns

