Strawberry Fields Forever

20 Ianuarie, 2009

Trip… trip… trrrrip… trip trip trip trip trip… 6:50… aproape două luni fără un somn normal… m-am saturat… trip…

(ai şeva?)

Vreau. Aş încerca. De ce nu? Oricum mi-apar… în bucăţile de somn de care am parte pe parcursul a 24 de ore. Sunt puţine, stresante, pline de coşmaruri, dar… interesante, colorate cu fiinţe fantastice şi oameni cunoscuţi. Atunci, de ce să nu încerc? Hai! Când? Cât? Cum? Stop! Care?

Care este cel potrivit? Vreau ceva natural? Este aşa ceva? Este şi la noi? Dar… pentru ce? Dacă şi aşa sunt…

Padam… padam… padam…
Il arrive en courant derrière moi…

Mai târziu… la noapte…

Meridianul 29º făr-oleacă
Paralela 46º şi jumate

Noi suntem aişea
Noi lucrăm aişea
Noi mâncăm aişea
Pe pământu ista

Da’ noi vrem acolo
Să mâncăm acolo
Să odihnim acolo
Pe pământu şela

Hai că amuş… amuş…

Undeva departe m-aş duce acum…
şi m-aş pierde undeva pe drum.
De un restart eu, tare, am nevoie.
Sau de-o licoare din aloe…

Am nevoie de un trips. … 2. perioadă de euforie provocată de consumul de droguri; 3. Experienţă plăcută. (Dicţionar de argou englez-român, Ştefan Nimară, editura Paco, Bucureşti, 1993)

5 Responses to “Strawberry Fields Forever”

  1. kirpi4 Says:

    Da eu am:)

  2. Artur Says:

    nişti narcomani mlea :)

  3. Nenormalul Says:

    tripatu-i bun. da cu masura

  4. cris Says:

    n-am, din pacate
    dar n-ar strica..
    trip-trip-trip

  5. gropitse Says:

    tare ar fi bine sa nu existe așel șeva numit insomnie .se atrofiază simțu vremii. deamu . vorba ta ,trip.


Lasă un răspuns

