Together we will live forever…

4 Martie, 2008

Vreau să o iubesc pe Tarja Turunen şi ea să mă iubească pe mine.

Să avem o casă pe o insula din Islanda cu un piscină 20×100 m, teren de golf, două piste de bowling, trei mese de biliard, una de tenis de masă, opt butuce de cărţi de jucat, o sală de cinema, o saună, un jacuzi.

Să facem dragoste 24/7 şi ea să-mi cânte când are orgasm, iar eu să-i bat din palme. Să fie acolo WiFi de 100MBps şi SunTV cu 200000 de canale. Să avem mulţi copii şi să prindem peşte împreună. Să danseze copii în jurul nostru atunci când prăjim peştele.

Să creştem 6 porci, 10 oi, 30 găini, 2 vite, să avem roadă de 2 tone de usturoi pe an, 10 de popuşoi, 4 de cartofi, 8 de grâu, 15 de pătlăgele, 12 de pepeni, 20 de harbuz, 6 de morcov, 3 de busuioc (să ne fie cu noroc), 2 de şprote, 18 de ţelină, 7 de orez, 13 de mere, 100 de poamă, 6 de agawa, 3 de ceapă, 8 de varză, 2 de pătrunjel, 1 de mărar, 20 de lime, 14 de banane, 5 de alune, 10 de vin, 1000 de bere şi 15 de tequilla. Să vină odată în an un vapor prin care noi o sa comercializăm o parte din roadele acumulate.

Să trimitem copii la studii în Oxford, Harvard şi Cambridge. Să facem alţi copii în loc. Să fim vizitaţi de cei mai apropiaţi prieteni odată pe lună. Să chefuim de fiecare dată de parcă asta ar fi ultima dată.

Să întâmpinăm şi să petrecem în fiecare zi în doi răsăritul şi apusul soarelui. Să ne trezim şi să adormim de la sunetul produs de valurile mării care se aruncă în stânci ca nişte tauri la mantia roşie a toreadourului. Să ne iubim atât de mult încât să nu putem fi despărţiţi unul de altul nici măcar pe o oră. Să trăim veşnic.

13 Responses to “Together we will live forever…”

  1. Pavel Bodeanu Says:

    Acesta este un articol mai vechi şi nedorind să se piardă am hotărât să-l postez aici.

  2. pinkerton Says:

    …..mde, daca maninci tu toate cele 2 tone de usturoi, apoi nu’tz mai vine nici un prieten la tine, fii sigur,…. adica… poate unu deal’di tini, da eu nu vin 100%


  3. luând în consideraţie faptul că îţi place mămăliga cu peşte şi mujdei… presupun că nu te-ai da în lături de la aşa o mâncărică… şi mai este vaporul pentru comercializare… :))… da pe insula mea… ai sa fii invitat neaparat… când o să mă mut acolo… la CASĂ NOUĂ!… iaka…

  4. pinkerton Says:

    s vin cu vo matura sau mai ghini un serviz di 6 persoane imbodolit in tzalafan ka kadou?


  5. imi place cum suna…2gether we will live forever! nu prea cred ca creste atita roada la malul marii..da’ ma rog..Luv can do anything :))) tare mi-a plakut post-u ista :)


  6. fraza asta-i din filmu The Fountain… kred ka filmul meu cel mai preferat la moment… sa nu-i zik iubit… da’ iaka fiind vorba de luv… ap asta paliubomu… kiar poate face multe…

  7. posmotrel Says:

    jora, islanda ii insula sama po sebe:P


  8. Islanda ca stat… in afara de insula ceia mare care si este numita Islanda… mai are multe multe insulite ce ii apartin…

  9. kofeeday Says:

    mi’a trezit interes Tarja Turunen dupa postul tau, si pofta de peste prajit …
    a, si zambet cand citeam… fain de tot.


  10. Da’ cine-i asta Tarja Turunen? : D

    … ummmm mai scrie băăii

  11. Cristina Says:

    Iaka postul ista nevinovat şi dulce m-o făcut s-o iubesc şi eu pe Tarja Turunen, să ador piesele ei şi să-l admir pe Paşa :) ap, da… mai scrie :)


  12. […] : "_post_877", "permalink" : "http%3A%2F%2Fportalu.wordpress.com%2F2010%2F05%2F16%2Fsingura%2F" } Acest post la care am ajuns prin acest post m-a făcut sa ma gândesc la fişti care de vreo … X ani ? mi-au […]


Lasă un răspuns

